Bonus avsnitt 13 Periodisering

Bonus till avsnitt 13: Lyssnarnas frågor om att periodisera träningen!



I det här bonusavsnittet svarar vi på några av alla de frågor ni lyssnare hade om periodisering!

Frågor som avhandlas är till exempel:

  • Att periodisera genom att fokusera på ett lyft åt gången
  • Borde man göra regelbundna toppningar även om man inte ska tävla?
  • Hur periodiserar man inför en tävling i styrkelyft?

Du kan lyssna på avsnittet via spelaren här under, ladda ner det via den här länken, eller lyssna och prenumerera på oss i din podcast-app (sök efter ”Styrkelabbet”!).

Styrkelabbet sponsras av Gymgrossisten. För att se vilka produkter vi använder och rekommenderar, besök Gymgrossisten.com/styrkelabbet.

Relaterade länkar

Relaterade artiklar:

De tre senaste avsnitten av podcasten:

Annat:

Köp Styrkelabbets kostscheman

Daniel är styrkeinstruktör samt civilingenjör, och tränar och tävlar i styrkelyft. Han grundade Styrkelabbet och har skrivit e-böckerna Så bränner du fett och bygger muskler samt Handboken för effektiv viktnedgång. Tillsammans med dietisten Sierra de Goldsmith har han även skrivit boken Styrkelabbets kostscheman.

Gillade du artikeln?

Prenumerera på nyhetsbrevet för att inte missa nästa!
(Helt gratis + Du får en e-bok!)

1 kommentar

  1. kristjan aunver

    Apropå Krutgumman på bilden så vore det bra att få lite tips om hur ”äldre” skall träna på bästa sätt…

Kommentarer är stängda.

Nästa artikelTofu på 10 sätt: En praktisk guide med recept och inspiration!