Styrkelabbet avsnitt 156: Styrkelabbets årskrönika 2018

Avsnitt 156: Styrkelabbets årskrönika 2018

Välkommen till sista avsnittet 2018!

Vi testar något helt nytt i dag och lämnar allt vad studier och meta-analyser heter bakom oss. Det är nämligen dags för den första årskrönikan sedan podden hade premiär för ganska prick tre år sedan.

Så häll upp något gott i glaset och luta dig bakåt. Vi går igenom året som gått, vad som har hänt, vad vi har gillat lite extra, vad som har inspirerat oss och saker vi minns – innan vi blickar framåt mot 2019 och vad vi planerar för nästa år.

God fortsättning, kompis!

Hålltider:

  • 00:00 – Styrkelabbets årskrönika

PS. Den fantastiska avsnittsbilden är ritad av @robin8green!

Du kan lyssna på avsnittet via spelaren här under, ladda ner det via den här länken, eller lyssna och prenumerera på oss i din podcast-app eller på Spotify (sök efter ”Styrkelabbet”!).

Gymgrossisten sponsrar Styrkelabbets podcast!

Om du vill se vilka kosttillskott eller träningsprodukter som vi använder, gillar eller rekommenderar, ta och klicka på den här länken eller bilden nedan för att komma till vår sida hos Gymgrossisten!

Styrkelabbet Gymgrossisten

Gymgrossisten är exklusiv sponsor till Styrkelabbets podcast, och vi har använt deras kosttillskott i många år nu. Det vi använder och gillar mest är Whey-80 (proteinpulver) och Creatine Monohydrate (kreatin). Det och fler bra saker hittar du på länken här!

Relaterade länkar

Tidigare avsnitt av podcasten:

Annat:

Lämna gärna en kommentar här nedan med önskemål om framtida ämnen för podcasten eller frågor som du vill att vi svarar på!

Handboken för effektiv viktnedgång

Philip lyfter skrot och tappar hår. Tog silver på DM i klassisk styrkelyft 2016, i klass +120 kg (som hade två deltagare). Följ honom på Instagram för att ta del av fitnessvärldens mest dekadenta mix av baslyft, käk och buteljer.

Gillade du artikeln?

Prenumerera på nyhetsbrevet för att inte missa nästa!
(Helt gratis + Du får en e-bok!)

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

Nästa artikelAvsnitt 157: Så kommer du i gång med träningen, sätter rimliga mål och etablerar nya vanor