Bänkpress Boogie – 5 dagar/vecka

Bänkpress Boogie – 5 dagar: Sex veckors träningsprogram för bänkpress!

Det här programmet – och alla andra premiumprogram – finns i vår app Styrkelabbet! Ladda ned den här för iOS eller här för Android och bli prenumerant, så kan du direkt börja följa våra program. 🙂

Observera att du dock inte får tillgång till PDF/Excel-filen i appen!

Bänkpress Boogie är namnet på vår svit av populära träningsprogram för bänkpress!

Alla programmen är sex veckor långa och syftar till att göra dig starkare i bänkpress samtidigt som de innehåller komplett träning för hela överkroppen.

De skiljer sig dock åt i antalet träningsdagar per vecka: från 2 upp till 5 pass per vecka.

Bänkpress Boogie – 5 dagar/vecka är kejsaren i sammanhanget. Högst träningsfrekvens och högst träningsvolym, avsett för dig som kommer som bäst förberedd och med de högsta ambitionerna.

Här hittar du fem bänkpresspass i veckan i vågformad daglig periodisering, med ett helt batteri av kompletterande heltäckande överkroppsträning. Här tränar du i snitt hela 49 set bänkpress per vecka, plus ytterligare 20 set kompletterande träning för bröst och triceps. Ovanpå det tillkommer träning för bröstrygg, biceps och axlar.

Det här är vårt allra mest utmanande träningsprogram.

Vem passar femdagarsprogrammet för?

  • Dig som länge har tränat bänkpress minst fyra pass per vecka och är redo att ta nästa kliv upp i träningen.
  • Dig som har mycket goda förutsättningar för återhämtning, vad gäller sömn, kost och stress.

Klicka på knappen nedan för att köpa Bänkpress Boogie – 5 dagar/vecka för 139 kr.

(100 % riskfritt! Nöjd eller pengarna tillbaka!)

Vad får du?

Programmet innehåller två filer:

  1. Bänkpress Boogie – 5 dagar/vecka: Träningsprogrammet i form av en Excel-fil som du enkelt kan öppna i din telefon med gratisapparna Numbers (för iPhone) eller Excel (för Android), och därmed ha med till gymmet. Du kan också skriva ut programmet.
  2. PDF: 31 sidor med instruktioner, övningsguider samt våra bästa tips och tricks för att bli starkare i bänkpress.

Träningsprogrammet är grovt uppdelat i en grundträningsfas med stor träningsvolym, följt av en styrkefas med något lägre volym men tyngre vikter.

Programmet är utformat för att kunna tränas rullande om du så vill, med flera 6-veckorscykler efter varandra. Ett alternativ är att efter en avklarad cykel ta dig en eller två veckor av fri träning, innan du spottar i nävarna och kör en vända till.

Fler versioner av programmet!

Förutom tvådagarsprogrammet säljer vi även Bänkpress Boogie i följande versioner:

I programmen stiger träningsfrekvensen från två ända upp till fem träningspass per vecka. Med en högre träningsfrekvens blir det också möjligt att få in en större total träningsvolym, vilket vi har tagit fasta på.

I tvådagarsprogrammet tränar du i medeltal 20 arbetsset bänkpress per vecka (10 set per pass), 26 set per vecka i tredagarsprogrammet, 40 set per vecka i fyradagarsprogrammet, och 49 set bänkpress per vecka i femdagarsprogrammet. Utöver detta tillkommer även kompletteringsträning för hela överkroppen, inklusive bröst och triceps.

antal set per vecka nya Bänkpress Boogie

Om du är osäker på vilken version som passar dig bäst, kan du överväga att köpa alla fyra program i vårt Bänkpress Boogie-paket. Det innehåller alla fyra excelfiler och självklart även vår 31 sidor långa PDF med instruktioner, övningsguider och tips för bättre bänkpress.

Istället för att köpa fyra program för 139 kr styck, till en summa av 556 kr, så kan du köpa paketet för bara 289 kr och spara 267 kr.

>> Klicka här för att komma till vårt Bänkpress Boogie-paket!

Är du trött på att stå stilla i styrka och beredd att träna hårt och strukturerat i sex veckor, för att komma ut på andra sidan som en större och starkare bänkpressare?

Klicka på länken ovan för att komma till vårt paket med alla program för 289 kr, eller klicka på knappen för att köpa Bänkpress Boogie – 5 dagar/vecka för 139 kr.


Vi är bara nöjda om du är nöjd, därför erbjuder vi dig alltid pengarna tillbaka om köpet inte motsvarade dina förväntningar, utan att du behöver förklara varför.

Den enda risken du tar är risken för stora gains.