Bänkpress Boogie

Bänkpress Boogie: Sex veckors träningsprogram för bänkpress!

Var det längesen du slog ett personligt rekord i bänkpress?

Känns det som att du har nått en platå i din styrka och inte kommer vidare?

Få saker är mer tillfredställande än känslan av att bänkpressa en tyngre vikt än du någonsin lyft tidigare. Den tråkiga biten är när det går för långt mellan de här ögonblicken av framsteg.

Ibland flera månader. Eller mer.

Det är här Bänkpress Boogie kommer in i bilden.

Bänkpress Boogie är ett sex veckor långt träningsprogram för att göra dig starkare i bänkpress, samt ge dig större triceps och bröstmuskler. Det är anpassat för en medelerfaren lyftare som inte längre gör regelbundna framsteg i bänkpress på egen hand varje månad.

Programmet kostar 99 kr.

Klicka på knappen nedan för att köpa och ladda ned programmet!

(100 % riskfritt! Nöjd eller pengarna tillbaka!)


5,5 % ökning av 1RM på sex veckor

Det här programmet är till för dig som inte har gjort tydliga framsteg i bänkpress på flera månader.

Känner du igen den här situationen?:

  1. Du kläcker en bra idé till hur du ska träna den kommande tiden.
  2. Du följer planen och börjar beta av träningspassen. Det går framåt i några pass, tills du …
  3. …plötsligt börjar justera planen inför varje pass. Snart glömmer du helt bort den listiga idén om hur du skulle träna, och du är tillbaka på ruta 1.

Det ovanstående är vanligt.

Faktum är att det går att fortsätta i hamsterhjulet ovan i flera år, utan att komma någonvart. (Vi har provat)

Du kan gå till gymmet och göra dina pass, föra träningsdagbok, och kunna all den grundläggande teorin, men ändå står ditt 1RM smärtsamt stilla.

Länge.

Styrketräning är inte komplicerat, men när du har nått en viss nivå så börjar framstegen komma trögt för de allra flesta ifall du inte har ett visst mått av planering i vad du gör.

Ingen raketforskning, men en viss eftertanke kring:

  • när träningsvolymen ska stiga,
  • när den ska minska,
  • och när vikterna ska ökas.

Det är vad vi har gjort åt dig i Bänkpress Boogie.

Det här får du!

Programmet innehåller tre filer:

  1. Bänkpress Boogie 3 pass/vecka: Träningsprogrammet i sin ursprungliga form – det vi rekommenderar!
  2. Bänkpress Boogie 2 pass/vecka: En slimmad-men-effektiv kompromiss för dig som bara vill eller kan göra två (lite mastigare) pass per vecka.
  3. PDF: 16 sidor med instruktioner, och framförallt våra ”best practices” när det gäller framgångsfaktorer för bänkpress. Vi berör teknik, muskulär utveckling, mental inställning, och mer.

Programmet kommer i form av två excelfiler (en vardera för 3- och 2-dagarsvarianten) som du enkelt kan öppna i din telefon med gratisapparna Numbers (för iPhone) eller Excel (för Android), och därmed ha med till gymmet.

Träningsprogrammet är grovt uppdelat i en överbelastningsfas med stor träningsvolym, följt av en styrkefas med lite lägre volym men tyngre vikter.

Programmet är utformat för att kunna tränas rullande om du så vill, med flera 6-veckorscykler efter varandra. Ett alternativ är att efter en avklarad cykel ta sig två veckor av fri träning, före du spottar i nävarna och kör en vända till.

Resultatet från våra testpiloter var i medeltal en förbättring av 1RM med 5,5 % efter en programcykel – 90 % av alla som följde programmet förbättrade sitt 1RM.

Är du trött på att stå stilla i styrka, och är beredd att träna hårt och strukturerat i sex veckor för att komma ut på andra sidan som en starkare bänkpressare?

Klicka nedan för att köpa och ladda ned programmet för bara 99 kr.


Vi är bara nöjda om du är nöjd, därför erbjuder vi dig alltid pengarna tillbaka om köpet inte motsvarade dina förväntningar, utan att du behöver förklara varför.

Den enda risken du tar är risken för stora gains.