Bänkpress Boogie paket

Bänkpress Boogie – Paket med alla program!

Det här programmet – och alla andra premiumprogram – finns i vår app Styrkelabbet! Ladda ned den här för iOS eller här för Android och bli prenumerant, så kan du direkt börja följa våra program. 🙂

Observera att du dock inte får tillgång till PDF/Excel-filen i appen!

Vårt populära bänkpressprogram Bänkpress Boogie finns numera i fyra olika nivåer:

Du kan köpa de enskilda programmen för 139 kr styck på länkarna ovan, men du kan också köpa alla fyra till paketpriset 289 kr och spara 267 kr mot att köpa alla separat.

Klicka på knappen nedan för att köpa vårt paket med alla fyra program!

(100 % riskfritt! Nöjd eller pengarna tillbaka!)

Vad får du?

I paketet ingår följande:

  • PDF: 31 sidor med instruktioner, övningsguider samt våra bästa tips och tricks för att bli starkare i bänkpress.
  • Bänkpress Boogie – 2 dagar/vecka
  • Bänkpress Boogie – 3 dagar/vecka
  • Bänkpress Boogie – 4 dagar/vecka
  • Bänkpress Boogie – 5 dagar/vecka

Träningsprogrammen kommer i form av Excel-filer som du enkelt kan öppna i din telefon med gratisapparna Numbers (för iPhone) eller Excel (för Android) och därmed ha med till gymmet.

Fyra program för fyra olika nivåer

Alla träningsprogram passar inte för alla. I fallet med de fyra versionerna av Bänkpress Boogie ovan, ökar inte bara träningsfrekvensen i varje nivå utan även den totala träningsvolymen.

I tvådagarsprogrammet tränar du i medeltal 20 arbetsset bänkpress per vecka (10 set per pass), 26 set per vecka i tredagarsprogrammet, 40 set per vecka i fyradagarsprogrammet, och 49 set bänkpress per vecka i femdagarsprogrammet. Utöver detta tillkommer även kompletteringsträning för hela överkroppen, inklusive bröst och triceps.

antal set per vecka nya Bänkpress Boogie

Träningsvolymen är en av de viktigaste variablerna i din träning. Tränar du inte tillräckligt mycket, kommer du inte att bli större och starkare. Men ökar du träningsvolymen för snabbt tar du också en stor risk för överansträngningsskador.

Om du i nuläget är van vid att träna bänkpress en eller två gånger i veckan, rekommenderar vi att du stiger in på lägsta nivån: 2 dagar/vecka. Därefter kan du, om du vill, gradvis klättra i nivåerna efterhand som du blir mer och mer träningsvan.

För dig som är intresserad av att göra detta, eller vet att du på sikt kommer att köpa åtminstone tre program, är vårt paketerbjudande en bra lösning.

Istället för att betala 4 x 139 kr = 556 kr, betalar du bara 289 kr och sparar alltså 267 kr.

För att köpa vårt Bänkpress Boogie-paket och få alla fyra program samt PDF:en, klicka på knappen nedan!


Vi är bara nöjda om du är nöjd, därför erbjuder vi dig alltid pengarna tillbaka om köpet inte motsvarade dina förväntningar, utan att du behöver förklara varför.

Den enda risken du tar är risken för stora gains.