Styrkelabbets kostscheman

Vår nya bok är här: Styrkelabbets kostscheman!

Vi är riktigt stolta över att äntligen kunna presentera vår senaste bok:

Styrkelabbets kostscheman: Din väg till målvikten – oavsett om du är allätare eller vegan!

Klicka på länken ovan eller på bilden nedan för att läsa mer om boken, och för att kunna beställa den!

Just nu har vi ett lanseringspris som gäller januari ut, och du kan köpa e-boken för 159 kr (ordinarie pris 199 kr) och den tryckta boken för 199 kr (ordinarie pris 239 kr), så passa på nu! 🙂

Köp Styrkelabbets kostscheman

Daniel är styrkeinstruktör samt civilingenjör, och tränar och tävlar i styrkelyft. Han grundade Styrkelabbet och har skrivit e-böckerna Så bränner du fett och bygger muskler samt Handboken för effektiv viktnedgång.

Gillade du artikeln?

Prenumerera på nyhetsbrevet för att inte missa nästa!
(Helt gratis + Du får en e-bok!)

Lämna en kommentar

6 kommentarer

  1. Martin

    Finns det även recept för energirika kost för viktuppgång?

    • Daniel Richter

      Kostschemana sträcker sig från 1500 kcal upp till 3750 kcal, i 250 kcal-steg, om det är vad du undrade. 🙂

      • Martin

        Lite slarvig svenska i mitt inlägg såg jag. Men ja, det var det jag menade.

        Tack!

  2. Sussi

    Superbra bok med bra, varierande och goda recept (har redan hunnit fylla kylen med diverse recept) där jag lätt kan multiplicera med antalet matlådor jag vill laga. Det enda jag saknar är kalori- samt makrouträkningar för vardera recept så jag vet hur mkt exempelvis mellanmålet består av, nu får jag ändå räkna kalorier själv (usch va jobbigt 😉 ) eftersom det bara står den totala mängden kalorier på en dagsmeny… Inget jätteproblem, men det hade underlättat ytterligare lite 🙂
    OCH tack för en superbra podd, keep the good work up!

  3. Är det samma recept men olika mängder i alla nivåer? Tänker att jag och sambon inte har samma energiintag men vill äta samma mat.

    • På sätt och vis, men inte fullständigt. De högre kcal-nivåer har något fler ingredienser än de låga, och i vissa fall är ingredienserna utbytta mot energitätare alternativ. Men det är fullt möjligt att förbereda två energinivåer samtidigt och endast behöva göra små, små justeringar. =)

Nästa artikelAvsnitt 106: Så lyckas du med viktnedgången