Det viktigaste för bra resultat av styrketräningen

Det viktigaste för bra träningsresultat!

Bänkpress Boogie

Vad är den viktigaste faktorn för att du ska få bra resultat av din styrketräning?

Det är ämnet för dagens video, som presenteras i samarbete med SMART planering.

Prenumerera gärna på Styrkelabbets YouTube-kanal! 🙂

Så bränner du fett och bygger muskler

Daniel är styrkeinstruktör samt civilingenjör, och tränar och tävlar i styrkelyft. Han grundade Styrkelabbet och har skrivit e-böckerna Så bränner du fett och bygger muskler samt Handboken för effektiv viktnedgång.

Gillade du artikeln?

Prenumerera på nyhetsbrevet för att inte missa nästa!
(Helt gratis + Du får en e-bok!)

6 kommentarer

  1. Mats

    Andra videon i rad där du hänvisar till länken nedanför videon… Men så är den ovanför! ?

    • Daniel Richter

      Haha! Sant, men inte på YouTube, där videon är hostad och de flesta ser den! 🙂

  2. Jacobs

    En inläggstitel som ligger farligt nära clickbait. Det skulle göra ont i mig om en sida jag uppskattar så mycket föll ner i det träsket.

  3. Tobias

    Hej Daniel!
    Tack för en bra videosnutt, tar med mig ett par bra råd därifrån. (Förresten, tack för mycket mer än så: en kanon blogg som fick in mig på styrkelyft, en både kul och givande podcast)
    Sen januari i år började jag med baslyften och nu är det kul för första gången att gå på Gym).

    Till saken:
    För oss som är lite digitala, gillar statistik och Diagram kan det vara värt att testa appen ”Strong”. Inte helt dum app om man jobbar med progression i styrketräning. Föredrar faktiskt den över analog bok.

    Med vänlig hälsning,

    Tobias

  4. Felix

    Hej Daniel!

    Har du någon studie du kan hänvisa till som visar att du får ökade resultat från att föra dagbok över prestationerna?

    • Daniel Richter

      Hej Felix!

      Nej, det har jag inte, och det är inte heller vad jag påstår i videon, om du tar och tittar på den.

Kommentarer är stängda.

Nästa artikelAvsnitt 90: Bygg bröstmusklerna - del 1 i vår serie om muskelgrupper